پرتال تخصصی مقالات مدیریت
پرتال تخصصی مقالات مدیریت

پرتال تخصصی مقالات مدیریت

دانلود رایگان ترجمه کتاب اصول بازاریابی کاتلر-جلد 1


فیلیپ کاتلر استاد برجسته بازاریابی بین‌المللی از دانشگاه نورت وسترن و فارغ‌التحصیل از مدرسه مدیریت در شیکاگو است. او توسط مرکز مدیریت اروپا به عنوان سرشناس‌ترین متخصص حوزه استراتژیک بازاریابی نامیده شد. وی مولف کتابی است که معتبرترین رساله به رسمیت شناخته شده بازاریابی به حساب می‌آید: «مدیریت بازاریابی» که در حال حاضر ویرایش دوازدهم آن به بازار آمده است.


برای مطالعه بیشترودانلود کتاب به ادامه مطلب بروید!

 کاتلر بازاریابی را بخشی از فلسفه مدیریت همه مدیران می داند که براساس آن باید نیازها و خواسته های مشتری را بشناسند و شرایط را در جهت رضایت مندی آنان فراهم سازند. رضایتمندی مشتری در نگاه او هنگامی محقق می شود که ارزش واقعی فراورده یا خدمت برابر یا بیشتر از ارزش مورد انتظار مشتری باشد. کاتلر بر این باور است که گرچه بازاریابی مفهومی ساده دارد اما اجرای آن بسیار پیچیده است و برای استادشدن در آن یک عمر وقت لازم است. گرچه هیچ متفکری درجهان به اندازه او در گسترش پیام بازاریابی سهم نداشته است اما در هزاره جدید، او همه را به تفکر مجدد در این مقوله فرامی خواند و ندا در می دهد که راهبرد پیروزمند سال پیش ممکن است امسال ناکارآمد از آب درآید.


*شما بازدیدکنندگان سایت MBA Journal میتوانید هم اکنون ترجمه جلد اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر را بصورت رایگان دانلود کنید...


دانلود رایگان کتاب اصول بازاریابی فیلیپ کاتلر (جلد اول):

(210 صفحه)


نظرات 1 + ارسال نظر
mxu سه‌شنبه 27 مرداد 1394 ساعت 11:10 http://mxu.blogsky.com

سلام دوست عزیز
ممنون بابت در اختیار گذاشتن این کتاب
به شخصه تو دوران دانشجوییم استاد رو خیلی دوست داشتم و الان هم با دیدن اسمش یاد اون دوران افتادم . (یه جوری گفتم انگار با استاد هر روز چایی میخوردم )

در کل متشکرم
اگه دوست داشته بشین هم چون تو زمینه mba فعالیت دارید میتونم یه وب سایت براتون درست کنم اونم با هزینه خیلی کم ... 190 تومن با دامنه ای که خودم هدیه میدم بهتون و یه هاست سرعت بالای 200 مگابایتی عالی .
البته سایت های باکیفیت بالاتر و فروشگاهی هم راسته کارم هست با قیمت های 700 ، 850 و یک میلیون و 200 ... در کل خدا خیرت بده

با ذکر منبع هم بازنشرش میکنم

همین

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.