پرتال تخصصی مقالات مدیریت
پرتال تخصصی مقالات مدیریت

پرتال تخصصی مقالات مدیریت

دانلود رایگان کتاب الکترونیکی "مدیریت بازاریابی"- فیلیپ کاتلر


- وظیفه ی بازاریابی چیست؟

- مفاهیم پایه و ابزار بازاریابی چیست؟

- شرکتها چه گرایش هایی برای حضور در بازار دارند؟

- چگونه شرکتها و بازاریابان به تغییرات جدید پاسخ میدهند؟ 


*برای مطالعه بیشتر و دانلود کتاب کلیک کنید...

 

نرخ شتاب تغییرات بطور چشم گیری در حال افزایش است؛ امروز همانند دیروز نیست و فردا نیز با امروز متفاوت خواهد بود. ادامه استراتژی امروز پر  ریسک خواهد بود، بنابراین باید استراتژی جدید را در پیش گرفت.

شرکتهای موفق آینده باید به 3 واقعیت  اساسی توجه داشته باشند:

1. نیروهای جهانی بر هر کسب و کار و زندگی شخصی تاثیر خواهد گذاشت.

2. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و ما را شگفت زده خواهد کرد.

3. نابسامانی های اقتصادی در هر موقعیتی ممکن است اتفاق بیوفتد و این امر اجتناب ناپذیر است.

-------------------

-بخشی از کتاب مدیریت بازاریابی و اهداف این کتاب را خواندید. کتاب پیش رو اصل نسخه ی الکترونیکی آن است که در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد. اگر مطالب سایت را پیگیری کرده باشید حتما نسخه ی ترجمه شده ی کتاب اصول بازاریابی 1 و 2 کاتلر را دانلود و مطالعه نموده اید.

اکنون برای کسانی که میخواهند به طور جامع و دقیق تری اصل کتاب مدیریت بازاریابی را به زبان انگلیسی مطالعه کنند، نسخه ی اصلی و الکترونیکی (PDf) آن در دسترس است.

*شما کاربران MBA Journal میتوانید هم اکنون این کتاب ارزشمند را بصورت رایگان و اختصاصی دانلود نمایید...


دانلود رایگان کتاب الکترونیکی مدیریت بازاریابی  کاتلر-زبان اصلی:

(456 صفحه)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.