پرتال تخصصی مقالات مدیریت
پرتال تخصصی مقالات مدیریت

پرتال تخصصی مقالات مدیریت

مقاله تحقیقات بازاریابی- Basic Marketing Research

بدون شک یکی از اساسی ترین جنبه های بازاریابی، تحقیقات بازار است که میتوان آن را قلب تپنده بازاریابی و دنیای مدیریت دانست. در واقع تحقیقات بازار هنر گردآوری اطلاعات است که به شما اطلاعات مهمی از مشتریان و رقبای بازار میدهد.

این مقاله که از آن بعنوان دستیاری برای حرفه ای های تحقیقات بازار یاد می شود نوشته "اسکات اسمیت" است که در سال 2012 منتشر گردیده و شامل 8 فصل است:


برای مطالعه بیشتر و دانلود مقاله به ادامه مطلب بروید...

1. معرفی تحقیقات بازاریابی

2. تمرکز بر طراحی تحقیقات

3. اطلاعات ثانویه

4. انجام مصاحبه

5. انواع مصاحبه

6. تحقیقات کیفی و مشاهدات

7. روشهای نمونه گیری

8. آزمایش


شما میتوانید این مقاله ارزشمند را به زبان اصلی از سایت MBA Journal دانلود کنید!


دانلود مقاله اصول تحقیقات بازار ( Basic Marketing Research):

(159 صفحه)


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.