پرتال تخصصی مقالات مدیریت
پرتال تخصصی مقالات مدیریت

پرتال تخصصی مقالات مدیریت

دانلود رایگان ترجمه مجله تجارت هارواد-فوریه 2014-بخش دوم


با توجه به استقبال شما همراهان MBA Journal از مجله تجارت هاروارد، در سری جدید از این مجله، یعنی فوریه 2014 ، تصمیم گرفتیم این مجله ارزشمند و پرطرفدار را به زبان فارسی و بصورت بخش بندی شده در اختیار شما قرار دهیم.

محور اصلی موضوع این شماره از مجله، "مکانی ایده آل برای کار" است!

بخش دوم از  ماه فوریه 2014 مجله تجارت هاروارد، که به کوشش تیم "نشر نوین" ترجمه شده است، به تمرکز سرمایه گذاران بزرگ به دید کوتاه مدت می پردازد و آن را طاعونی در راه موفقیت میداند.


برای مطالعه بیشتر و دانلود مقاله، به ادامه مطلب بروید...

 

مقدمه بخش دوم از شماره ی ماه فوریه 2014:

<< از زمان بحران مالی 2008 و رکود اقتصادی، زمزمههایی بلند شد که آمریکا و دیگر اقتصادها را به تمرکز بر رویکردی بلندمدت به جای سرمایهگذاری فصلی ترغیب می کرد. اکنون این موضوع، به طور معمول در دستورکار جلسات فروم اقتصادیجهان ، گروه OECD ،G30 و دیگر انجمنهای بین المللی قرار دارد.

راه حل های بسیاری، از ارزش مشترک گرفته تا سرمایه گذاری پایدار، ارائه شده است؛ راه حل هایی که مزایای اجتماعی چنین تغییری در شیوه هدایت و سرمایه گذاری شرکتها را با جزئیات شرح می دهد.

با این حال، علیرغم فراگیری این چارچوب های فکری، سایه وابستگی به کوتاه مدت هنوز در حال پیشرفت است، و وضعیت می تواند بدتر شود. در نتیجه، شرکت ها توانایی کمتری در سرمایه گذاری و ساخت ارزش در بلندمدت دارند، به این ترتیب رشد گسترده اقتصادی را تضعیف می کنند و بازگشت سرمایه را کاهش می دهند.>>

-----------------------

شما کاربران گرامی میتوانید ترجمه بخش دوم از"ماه فوریه 2014 مجله تجارت هاروارد" را به زبان فارسی و رایگان از سایت MBA Journal دانلود کنید؛

موضوع: ایده ی شگفت (سرمایه گذاران بزرگ ملزم به پایان دادن به طاعون "دید کوتاه مدت" هستند!)

-----------------------

(صاحب امتیاز: nashrenovin)


دانلود  رایگان ترجمه مجله تجارت هارواد-فوریه 2014-بخش دوم:

(9صفحه)

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.