- وظیفه ی بازاریابی چیست؟
- مفاهیم پایه و ابزار بازاریابی چیست؟
- شرکتها چه گرایش هایی برای حضور در بازار دارند؟
- چگونه شرکتها و بازاریابان به تغییرات جدید پاسخ میدهند؟
*برای مطالعه بیشتر و دانلود کتاب کلیک کنید...
نرخ شتاب تغییرات بطور چشم گیری در حال افزایش است؛ امروز همانند دیروز نیست و فردا نیز با امروز متفاوت خواهد بود. ادامه استراتژی امروز پر ریسک خواهد بود، بنابراین باید استراتژی جدید را در پیش گرفت.
شرکتهای موفق آینده باید به 3 واقعیت اساسی توجه داشته باشند:
1. نیروهای جهانی بر هر کسب و کار و زندگی شخصی تاثیر خواهد گذاشت.
2. تکنولوژی هر روز در حال پیشرفت است و ما را شگفت زده خواهد کرد.
3. نابسامانی های اقتصادی در هر موقعیتی ممکن است اتفاق بیوفتد و این امر اجتناب ناپذیر است.
-------------------
-بخشی از کتاب مدیریت بازاریابی و اهداف این کتاب را خواندید. کتاب پیش رو اصل نسخه ی الکترونیکی آن است که در اختیار شما کاربران گرامی قرار میگیرد. اگر مطالب سایت را پیگیری کرده باشید حتما نسخه ی ترجمه شده ی کتاب اصول بازاریابی 1 و 2 کاتلر را دانلود و مطالعه نموده اید.
اکنون برای کسانی که میخواهند به طور جامع و دقیق تری اصل کتاب مدیریت بازاریابی را به زبان انگلیسی مطالعه کنند، نسخه ی اصلی و الکترونیکی (PDf) آن در دسترس است.
*شما کاربران MBA Journal میتوانید هم اکنون این کتاب ارزشمند را بصورت رایگان و اختصاصی دانلود نمایید...
دانلود رایگان کتاب الکترونیکی مدیریت بازاریابی کاتلر-زبان اصلی:
(456 صفحه)